wieść gminna niesie...

Wieść gminna niesie, że Burmistrz w czasie tak głębokiego kryzysu który targa naszą Gminę, zatrudnił kolejnego pracownika administracyjnego w Urzędzie Gminy.

Bez konkursu, bez odpowiedniego wykształcenia, bez zabezpieczonych pieniędzy na jego wynagrodzenie, bez potrzeby. Żeby coś pokazać...?

Nasuwa się pytanie, czy w Urzędzie Gminy nie można tak podzielić obowiązków aby nie zwiększać jego kosztów funkcjonowania? Czy osoba bez wymaganych kwalifikacji jest potrzebna w Urzędzie? Czy pieniędzy, które Burmistrz zaplanował na zwiększenie kosztów wynagrodznia nie można przeznaczyć na wypłatę zaległych świadczeń pracowniczych? Może wypadałoby coś w końcu zaoszczędzić?

Czy wreszcie w naszej Gminie nie ma osób posiadających odpowiedznie wykształcenie, które mogłyby wnieść coś nowego w funkcjonowanie Urzędu,  jeżeli już byłaby potrzeba zatrudniania nowej osoby?

Nie rozumiem tej sytuacji, nie znam intencji, na pewno jest to irytujące wręcz beznadziejne...

Komentarze

  1. Nasz Urząd ma zatrudnionego , swojego Radcę Prawnego .Więc się tak zastanawiam , co ten Pan właściwie w Urzędzie robi, jakie są jego zadania, czym się zajmuje, że tyle jest nieprawidłowości i tyle łamania prawa, o których wszyscy tutaj piszą..I po co korzystamy z kancelarii prawniczej za którą płacimy, skoro mamy swojego prawnika, któremu również płacimy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak rada pozwala zatrudniać nowych,- to zatrudnia.Jak rada pozwala aby zatrudniać bez konkursu- to zatrudnia.Jak rada pozwala żeby zatrudniać bez wykształcenia - to zatrudnia.Jak rada pozwala na łamanie prawa - to łamie .Tylko RADA czyli (12)może mu zabronić takich poczynań- ale Mu nie zabrania.Trzech uczciwych radnych , nić nie może , bo 12 zawsze ich przegłosuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kancelarie prawnicze to już dwie opłacamy. Ty Zygmuncie o tym nie wiesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A propos zatrudniania. Te dwie księgowe to już magistrat wykończył (dla oszczędności oczywiście)?

    OdpowiedzUsuń
  5. ~Też mi prawnik!27 marca 2013 02:50

    To gminny jest do wymiany!Jakby dobrze wykonywał pracę , to tych spraw w sądach i prokuraturach by nie było, i nie były by teraz potrzebne te 2 kancelarie. Z powyższego wynika że nie potrafi, ani dobrze dbać o przestrzeganie prawa, ani dobrze prawa omijać.

    OdpowiedzUsuń
  6. ~naiwni jak dzieci27 marca 2013 02:57

    Pęknę ze śmiechu, jak na koniec zrobi z tą 12, to samo co robi teraz z innymi.Jak przyjdzie naprawdę za coś odpowiedzieć , to powie że Rada tak chciała , a On,, musiał "rady słuchać.Z niecierpliwością czekam aż się to stanie i Ci naiwni bekną w końcu za swoją naiwność i ślepe posłuszeństwo

    OdpowiedzUsuń
  7. wykończył w jakim sensie? zostały zwolnione ?same odeszły ?, rozchorowały się ? , czy jeszcze coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba, że płaci mu tak samo jak wice-burmistrzowi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No właśnie nie wiem? Z "oszczędności" je chciał zwolnić, teraz pewnie też z "oszczędności" przyjmuje nowych? O co chodzi z tymi "oszczędnościami"? Bo już chyba nie nadążam?

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamiast opłacać kilku, lepiej zatrudnić jednego a dobrego. Jak ten sobie nie radzi, to po co go trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecięż dokładnie tak będzie, nie inaczej.Robi to, co chce i na co pozwala rada, więc dlaczego miałby za to potem odpowiadać.Rada odpowie!

    OdpowiedzUsuń
  12. ~pytanie o śmieci1 kwietnia 2013 10:53

    Mam pytanie, może ktoś mi odpowie.Czy powinniśmy już składać pismo że rozwiązujemy Umowę o wywóz śmieci, z dniem 31 czerwca 2013 r. czy mamy jeszcze na to czas. W telewizji ostatnio słyszałam że rozwiązanie dotychczasowej Umowy o wywóz śmieci ludzie powinni składać już teraz, ponieważ takie rozwiązanie składa się na 3 miesiące wcześniej. Kto nie złoży już, czyli przed 1 kwietnia , w lipcu zapłaci i za nową umowę i drugi raz za starą. Nasza władza nic nam na ten temat nie mówi. może Pan , Panie Mirku , lub ktoś inny będzie wiedział czy to prawda czy nie.. i nam coś poradzi. A jeżeli już trzeba składać , to do kogo takie pismo o rozwiązanie kierować. Do Zakładu komunalnego, Burmistrza, czy gdzie?.Moja Umowa , tak jak i zapewne wszystkich osób spisana była dawniej z Zarządem Miejskim w Nowym Wiśniczu. Nie wiem czy Zarząd ten jeszcze istnieje i czy to do niego trzeba kierować owe rozwiązanie czy gdzie indziej.Kto wie cokolwiek na ten temat, proszę o odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  13. Znając ich, wszystko się może zdarzyć. Po co nas uświadamiać.Zapłacimy 2 razy , to się budżet podreperuje, a wszystko będzie jak zwykle- zgodnie z prawem.Ratuj nas P. Mirku i radź co robić.Prawda to czy nie, że trzeba składać 3 miechy wcześniej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

śmieci

Przedszkole w Nowym Wiśniczu