turystyka i promocja
Jednym z ważniejszych zadań jakie ciążą na władzach Gminy Nowy Wiśnicz jest zaktywizowanie szeroko pojętej promocji i turystyki w Gminie.
O możliwościach jakie dają położenie, historia i zabytki naszej Gminy można by mówić godzinami.
Padało i nadal pada wiele pomysłów, które jednak ktoś musi zacząć powoli realizować.
Pani Burmistrz zdecydowała się na zatrudnienie osoby odpowiedzialnej za tą część działalności Gminy już wiele tygodni temu.
Ponieważ jest to kluczowe stanowisko, rekrutacja trwała bardzo powoli ale przeprowadzono ją ze szczególną starannością.
Wybór padł na Pana Piotra Pyziaka mieszkającego w Gierczycach.
Jest to postać nietuzinkowa o czym świadczą jego osiągnięcia zawodowe.
Pan Piotr Pyziak przez kilka lat pełnił obowiązki kierownika ośrodka szkoleniowego Teatru STU w Krakowie. Kierował odbudową zespołu dworsko-parkowego w Ochodzy (okolice Skawiny) i uruchomieniem w nim działalności szkoleniowej dzięki czemu posiada doświadczenie prowadzenia budowy pod nadzorem wojewódzkiego konserwatora zabytków. Pracując w Teatrze Stu brał udział w realizacjach dużych widowisk plenerowych organizowanych przez teatr, np. Wianki, Dni Krakowa, Festiwal Wielkich Obrazów.
W latach dziewięćdziesiątych związał się z Małopolską Agencja Reklamową „Galicja”. Tworzył od podstaw struktury działu promocji, wówczas jednego z pierwszych w branży reklamowej w Polsce oraz ogólnopolską sieć oddziałów i przedstawicielstw specjalizujących się w promocji. W tej instytucji pełnił najpierw obowiązki dyrektora generalnego a później prezesa zarządu.
W ciągu wielu lat pracy uczestniczył m.in. w kampaniach wprowadzających na polski rynek takie marki jak: Fiat, IDEA, ORLEN, BPH, Fiat-GM Powertrain, GE Capital Bank, Sanyo, Nesttle, Nokia. Współpracował z takimi firmami i instytucjami jak: Fiat Auto Poland, Fiat Auto, Bank BPH, PKN Orlen, PTK Centertel, Telekomunikacja Polska S.A., GE Capital Bank, Toyota Motor Poland, Philip Morris Polska, Ambasada USA w Polsce, Kancelaria Prezydenta RP, Roca, Nokia, Pliva, Esso, Sanyo. Był również współorganizatorem europejskich prezentacji nowych modeli Fiata, kampanii wizerunkowej marki IDEA (pierwsza telefonia cyfrowa w Polsce), kampanii wizerunkowej marki Orlen czy organizacji wystąpienia prezydentów USA i Polski w Krakowie na Wawelu, które transmitowane było na żywo do 178 krajów świata.
Poza tym obsługiwał od strony wizerunkowej, PR i VIP samochodowe Wyścigowe Mistrzostwa Polski w formułach Seicento i Alfa Romeo. Współpracował w tym okresie również z Polskim Związkiem Motorowym organizując m.in. różne imprezy towarzyszące, obsługiwał dla Fiat’a wyścigu Tour de Pologne od początku przejęcia tej imprezy przez Czesława Langa i jego Lang Team.
Jest on również założycielem Instytutu Promocji i Informacji Pro Publico który specjalizował się w doradztwie i realizacjach PR i kulturalnych. Pro Publico było pomysłodawcą i współtwórcą portalu branży reklamowej, Medialine.pl., na początku XXI wieku jednego z największych i opiniotwórczych portali branży promocyjnej i PR w Polsce. Odpowiadało za realizację widowiska Carmina Burana w hali walcowni Huty Sędzimira w Krakowie, podczas pierwszej edycji festiwalu Sacrum Profanum. Wraz z tą instytucją realizował duże koncerty i widowiska artystyczne oraz konferencje tematyczne. Współpracował również przy opracowywaniu strategii rozwoju dla Białegostoku.
Był pomysłodawcą i współautorem piłkarskiego portalu społecznościowego naszeligi.pl oraz pomysłodawcą i organizatorem ogólnopolskiego turnieju piłkarskiego dla dzieci, “Liga Małych Mistrzów" w którym wzięło udział 15 tysięcy dzieci co zaowocowało nawiązaniem kontaktu z Akademią Młodzieżową Ajaxu Amsterdam i programem Juventus Soccer Schools prowadzonym przez Juventus Turyn i firmę Nike.
Przez dwie kadencje był też członkiem władz Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) w Polsce
Teraz stoją przed Panem Piotrem nowe wyzwania.
Wiele murów będzie musiał skruszyć, sporo spraw poprowadzić dokładnie odwrotnie do tego jak są prowadzone obecnie ale z pewnością jest on do tego predysponowany.
Twierdzi, że nie boi się wyzwań, jest ukierunkowany na realizację celów więc mamy prawo oczekiwać pozytywnych efektów jego pracy.
Ponieważ zamek Lubomirskich powinien stać się centralnym punktem większości inicjatyw kulturalnych i promocyjnych naszej Gminy, wymaga tak oczekiwanego przez wszystkich ożywienia i otwarcia na turystykę Pan Piotr na będzie pracował właśnie na jego terenie.
Życzę powodzenia!
O możliwościach jakie dają położenie, historia i zabytki naszej Gminy można by mówić godzinami.
Padało i nadal pada wiele pomysłów, które jednak ktoś musi zacząć powoli realizować.
Pani Burmistrz zdecydowała się na zatrudnienie osoby odpowiedzialnej za tą część działalności Gminy już wiele tygodni temu.
Ponieważ jest to kluczowe stanowisko, rekrutacja trwała bardzo powoli ale przeprowadzono ją ze szczególną starannością.
Wybór padł na Pana Piotra Pyziaka mieszkającego w Gierczycach.
Jest to postać nietuzinkowa o czym świadczą jego osiągnięcia zawodowe.
Pan Piotr Pyziak przez kilka lat pełnił obowiązki kierownika ośrodka szkoleniowego Teatru STU w Krakowie. Kierował odbudową zespołu dworsko-parkowego w Ochodzy (okolice Skawiny) i uruchomieniem w nim działalności szkoleniowej dzięki czemu posiada doświadczenie prowadzenia budowy pod nadzorem wojewódzkiego konserwatora zabytków. Pracując w Teatrze Stu brał udział w realizacjach dużych widowisk plenerowych organizowanych przez teatr, np. Wianki, Dni Krakowa, Festiwal Wielkich Obrazów.
W latach dziewięćdziesiątych związał się z Małopolską Agencja Reklamową „Galicja”. Tworzył od podstaw struktury działu promocji, wówczas jednego z pierwszych w branży reklamowej w Polsce oraz ogólnopolską sieć oddziałów i przedstawicielstw specjalizujących się w promocji. W tej instytucji pełnił najpierw obowiązki dyrektora generalnego a później prezesa zarządu.
W ciągu wielu lat pracy uczestniczył m.in. w kampaniach wprowadzających na polski rynek takie marki jak: Fiat, IDEA, ORLEN, BPH, Fiat-GM Powertrain, GE Capital Bank, Sanyo, Nesttle, Nokia. Współpracował z takimi firmami i instytucjami jak: Fiat Auto Poland, Fiat Auto, Bank BPH, PKN Orlen, PTK Centertel, Telekomunikacja Polska S.A., GE Capital Bank, Toyota Motor Poland, Philip Morris Polska, Ambasada USA w Polsce, Kancelaria Prezydenta RP, Roca, Nokia, Pliva, Esso, Sanyo. Był również współorganizatorem europejskich prezentacji nowych modeli Fiata, kampanii wizerunkowej marki IDEA (pierwsza telefonia cyfrowa w Polsce), kampanii wizerunkowej marki Orlen czy organizacji wystąpienia prezydentów USA i Polski w Krakowie na Wawelu, które transmitowane było na żywo do 178 krajów świata.
Poza tym obsługiwał od strony wizerunkowej, PR i VIP samochodowe Wyścigowe Mistrzostwa Polski w formułach Seicento i Alfa Romeo. Współpracował w tym okresie również z Polskim Związkiem Motorowym organizując m.in. różne imprezy towarzyszące, obsługiwał dla Fiat’a wyścigu Tour de Pologne od początku przejęcia tej imprezy przez Czesława Langa i jego Lang Team.
Jest on również założycielem Instytutu Promocji i Informacji Pro Publico który specjalizował się w doradztwie i realizacjach PR i kulturalnych. Pro Publico było pomysłodawcą i współtwórcą portalu branży reklamowej, Medialine.pl., na początku XXI wieku jednego z największych i opiniotwórczych portali branży promocyjnej i PR w Polsce. Odpowiadało za realizację widowiska Carmina Burana w hali walcowni Huty Sędzimira w Krakowie, podczas pierwszej edycji festiwalu Sacrum Profanum. Wraz z tą instytucją realizował duże koncerty i widowiska artystyczne oraz konferencje tematyczne. Współpracował również przy opracowywaniu strategii rozwoju dla Białegostoku.
Był pomysłodawcą i współautorem piłkarskiego portalu społecznościowego naszeligi.pl oraz pomysłodawcą i organizatorem ogólnopolskiego turnieju piłkarskiego dla dzieci, “Liga Małych Mistrzów" w którym wzięło udział 15 tysięcy dzieci co zaowocowało nawiązaniem kontaktu z Akademią Młodzieżową Ajaxu Amsterdam i programem Juventus Soccer Schools prowadzonym przez Juventus Turyn i firmę Nike.
Przez dwie kadencje był też członkiem władz Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA) w Polsce
Teraz stoją przed Panem Piotrem nowe wyzwania.
Wiele murów będzie musiał skruszyć, sporo spraw poprowadzić dokładnie odwrotnie do tego jak są prowadzone obecnie ale z pewnością jest on do tego predysponowany.
Twierdzi, że nie boi się wyzwań, jest ukierunkowany na realizację celów więc mamy prawo oczekiwać pozytywnych efektów jego pracy.
Ponieważ zamek Lubomirskich powinien stać się centralnym punktem większości inicjatyw kulturalnych i promocyjnych naszej Gminy, wymaga tak oczekiwanego przez wszystkich ożywienia i otwarcia na turystykę Pan Piotr na będzie pracował właśnie na jego terenie.
Życzę powodzenia!
Panie Przewodniczący czy przypadkiem nie narusza Pan ciszy wyborczej.Pozdrawiam
OdpowiedzUsuńA ja z apelem do pana kierowcy Forda, który ma zwyczaj parkowania na chodniku ulicy Nowej w Wiśniczu, obok domu państwa Wójcickich. Stawia swoje auto tak, że przejść się nie da. Mieszkam właśnie w pobliżu i wielokrotnie to zauważyłam. Pan ów składa wizytę swojej żonie, która prowadzi warsztat w rogu Rynku i za nic ma przepisy, szacunek dla pieszych. Bywa tak, że w pobliżu są wolne miejsca, ale on przywiązał się do chodnika. Apeluję do niego, proszę dać ludziom normalnie się przemieszczać, dziś kobieta z dzieckiem na wózku musiała ulicą objechać wóz tego pana i trudzić się po krawężnikach. Można mieć pretensję do wszystkich w koło do władzy też, ale czasem warto popatrzyć na swoje postępowanie.
OdpowiedzUsuńMoim skromnym zdaniem, zatrudnienie pana od promocji świadczy o braku wiary w kadrę, która jest zatrudniona. Zamiast rzetelnej pracy nad poprawą, stwarza się pozory działania, stwarza się nowy etat.
OdpowiedzUsuńPanie cudotwórco - ksenofobie. Kadra w Nowym Wiśniczu w większości robiła to co Pan Gaworczyk im kazał. Efekt - marazm i ..... marazm. A sztuczne etaty to mistrzostwo poprzedniej władzy, więc przypuszczam, że masz z nią coś wspólnego.
OdpowiedzUsuńMoże by ktoś się zlitował i posprzątał ten przybytek znajdujący się na środku łąki, obok Leksandrówki, pozostałość po bitwie chocimskiej. Nie sądzę by te dechy i jakieś opony budziły zachwyt turystów. Wielkich działań promocyjnych tutaj nie potrzeba, wystarczy zapakować na wóz i wywieź.
OdpowiedzUsuń